Kasulikku lugemist

Milline on Sinu töökoja veebikodu?

Korralik koduleht on parim müügimees internetis, kes teenindab Sinu püsikundesid ja avaldab muljet tulevastele klientidele. Autoremontijale on hädavajalik, et veebikodus valitseks sarnane kord ja funktsionaalsus nagu töökojas. Selline lähenemine teeb Sinu töökoja leidmise ja teenuste tarbimise lihtsamaks, mis annab konkurentide ees olulise eelise.

Helistada on vaja kiiresti

Veebileht peab võimaldama kiiresti helistada – kasvõi ühe suure nupuga. Käsil on küll 21. sajand, kuid siiski eelistab enamus inimesi Instasse postitamise asemel oma kiireloomulise mure puhul helistada. Mitte kellegil ei ole aega katkises autos keset ristmikku erinevatel lehtedel telefoninumbrit otsida. Klient peab saama Sulle ühe nupuvajutusega helistada.

Aita kliendil end leida

Kodulehel on Waze ja Google Mapsi liidestustused kohustuslikud. See aitab kliendil Sind kiiresti leida. Lisaks kaardil asukoha kuvamisele peavad olema rõhutatud kiirvalikud parima marsruudi leidmiseks. Lihtne pilt töökoja hoonest annab palju juurde. Mida rohkem nähtaval oled, seda parem.

Teenused toovad raha sisse 

Kindlasti peavad olema näha Sinu töökoja pakutavad teenused, sest need on ainsad asjad, mis raha sisse toovad. Kliendil on vaja teada, kas tema probleemile lahendust pakutakse. Lisaks aitab oma teenuste kirjeldamine kaasa nähtavusele Google otsingutulemustes ehk moodsa sõnaga SEO on parem. Teenuste eksponeerimiseks ei pea tingimata eraldi leht olema, vahel piisab ka hinnakirjast.  

Rahast rääkimine ei ole tabu

Hindade kuvamine on hea võimalus pakkuda läbipaistvust oma teenuste maksumuse osas, tekitada usaldust ja seeläbi säästa nii kliendi kui oma töötajate aega. Jah, autoremont on keeruline, alati ei ole konkreetset hinda, aga vähemalt tunnitasud võiksid olla näidatud.

Inimesele meeldib enne telefoni haaramist korraks hinnad üle vaadata. Kui vähegi võimalik, võiksid seda võimalust oma tulevasele kliendile pakkuda. 

Sageli jäävad hinnad kuvamata hirmust tundliku kliendi ees. See on põhjendamatu hirm, sest autoremont on vajaduspõhine teenus. Selge hinnapoliitika aitab vältida hinnaotsijaid, kes kulutavad mitmeid hinnapäringuid tehes kõikide osapoolte väärtuslikku aega.

Tee tööde broneerimine mugavamaks

Kliendil on väga keeruline või praktiliselt võimatu Sinu interaktiivses kalendris määrata, milliseid töid tema auto täpselt vajab või kui palju Sina remondiks aega peaksid kulutama. See on umbes sama, kui rätsepale e-postiga oma ligikaudne pikkus ja vööümbermõõt saata ning määrata ülikonna õmblemiseks kuluv aeg.

Selgemate ja piiritletud teenuste puhul on see siiski võimalik. Näiteks tehniline kontroll, korraline hooldus, autopesu või rehvivahetus. Kodulehe kaudu broneerimine vähendab töökoja halduskoormust, ei ole enam nii palju e-kirja ja telefoni teel reserveeringuid. Kliendi jaoks on reaalajas remondi planeerimine kiire, mugav ja moodne lahendus. 

Ühenda koduleht töökoja tarkvaraga

Paljud kaasaegsed teenindused kasutavad spetsiaalset autotöökoja tarkvara, et autode ja klientide haldamine oleks mugav ning tehtud tööd hooldusajaloos lihtsalt leitavad. Töökoja koduleht võiks haldustarkvaraga ühilduda, et pakkuda lisavõimalusi toimingute automatiseerimiseks. 

Näiteks teeb liidestus broneeringutest saadud info ühtlustamise veebilehe ja haldustarkvara vahel automaatseks. Enam ei pea käsitsi sisestama saabunud kontaktandmeid. Kliki vähem, tööta rohkem. 

Kuidas leida veebiarendaja? 

Kodulehe loomisel on kõige olulisem tegija leidmine, see määrab kogu protsessi edukuse.

Kindlasti peab veebiarendaja olema omal alal pädev ning suuteline looma kodulehe vastavalt tänapäevastele standarditele. Eesmärgiks on kauakestav ja mobiilisõbralik lahendus, kus kõik vajalikud lisad ja liidestused toimiksid ka pärast tarkvara uuendamist. 

Töökoja inimestel ei ole aega kodulehe sisutekstide kirjutamiseks ega lähteülesannete koostamiseks. Veebiarendaja peab olema kursis autoremondi valdkonnaga ning mõistma, mis on kodulehe loomisel oluline, et see vastaks kliendi vajadustele ning muudaks töökoja internetis atraktiivseks. 

Hea veebimeister peab austama enda ja tellija aega ning olema võimeline enamuse tööst iseseisvalt teostama. Kodulehe ehitamine ei tohi võtta palju aega ega kulutada liialt töökoja omaniku närve. 

Parim soovitus on mitte otsida lihtsalt kodulehe tegijat, pigem peaksid leidma koostööpartneri, kes suudab Sinu ärile kaasa mõelda ja aitab edukalt soovitud eesmärgid saavutada.